2 pakketjes binnen + Eikeltje af + Oepsje

Hey allemaal,

Yes allebei mijn pakketjes zijn binnen gekomen!!!

P1010069

Hier mijn bestelling van Wolplein. Een paar stopnaalden en wol voor de dierencupcakes.

P1010073 P1010076 P1010077 P1010078 P1010079

Hier mijn “mega” bestelling van Echtstudio. Mijn toerenteller en stichmarkers!!!! En een nieuwe maat naald die ik nodig heb voor een project.

In deze doos zitten 2 haakpakketten. Er zit er 1 in voor een kerstman en 1 voor een olifant met pieper!

Ik kan niet wachten om ermee te beginnen!

P1010070

Hier is mijn eikeltje helemaal af. Wat ook een wonder is te noemen, want de kat was ermee aan de haal gegaan. Ik moest alle delen van de eikel door het hele huis heen zoeken. Ik heb nu dus ook besloten om voor de kat zijn eigen eikeltje te maken. Deze wil ik houden onder het mom van: mijn allereerste.

Wish me luck!

Plaats een reactie